VI Trobada Escola d´Alimentació Fundació Eroski

A la VIa Trobada de l'Escola de l'Alimentació Fundació EROSKI seguim  posant l'atenció en el foment d'una alimentació adequada i en uns hàbits de vida saludables, pilars bàsics de la nostra organització.

Aquest esdeveniment  el presentem sota el nom "Alimentació equilibrada. On estem i cap a on anem?" A través de qüestions com què ens reserva la nutrició al futur,  pretenem dur a terme un anàlisi en el que avaluarem quins són els propers reptes als que ens haurem d'enfrontar en l'àmbit de la nutrició. Per a esclarir-ho, partirem de les dades de l'Estudi Nutricional de la Població Espanyola (ENPE) promogut per la Fundació EROSKI que ens permetrà conèixer els patrons d'alimentació dels espanyols.

Així mateix, gràcies a la presència de prestigiosos experts, podrem conèixer més sobre els patrons d'alimentació de la societat basca, com apropar-nos de nou a la dieta mediterrània, dietes personalitzades a través de la nutrigenòmica, els efectes dels programes  d'intervenció en els canvis de conducta cap a una alimentació més saludable o la relació entre l'alimentació i les emocions.  A part de tot això, no oblidarem la gastronomia com a senyal d'identitat de la regió que acull aquesta VIa trobada i de la magnífica ubicació en el que tindran lloc els esdeveniments: el Basque Culinary Center en el que es formen els xefs del futur.

AFORAMENT COMPLET

Descarrega el programa