
La Fundació EROSKI ha presentat el seu estudi sobre l'impacte de l'etiquetatge avançat Nutri-Score en l'alimentació.
Segons l’anàlisi de les dades d’evolució de les vendes i la composició nutricional dels productes etiquetats amb Nutri-Score de la marca pròpia EROSKI entre el 2020 i el 2023 (tots dos inclosos), es conclou que l'etiquetatge ha facilitat que les persones consumidores prenguin decisions de compra més conscients i saludables, alhora que ha impulsat millores significatives en la composició nutricional dels productes.
L’estudi que ha presentat l’Escola d’Alimentació d'EROSKI ofereix informació desglossada per cada grup d’aliments, i comença amb els aliments situats a la base de la Piràmide de l'Alimentació Saludable, de consum recomanat molt freqüent i fins i tot diari.
Les conclusions indiquen que Nutri-Score es consolida com una eina eficaç per a facilitar decisions de compra conscients i responsables
Descàrrega l'estudi clicant en la imatge